" بخش اطلاع رسانی همایش ملی درس آموخته های مشارکت متخصصان جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در آبادانی و پیشرفت نواحی روستایی"

 

 


اطلاعیه شماره 8(برنامه اجرایی همایش)

جهت مشاهده برنامه اجرایی همایش ملی درس آموخته های مشارکت متخصصان جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در آبادانی و پیشرفت نواحی روستایی اینجا را کلیک کنید.


 اطلاعیه شماره 7(هزینه های شرکت در همایش)

به اطلاع می رساند آن دسته از پژوهشگران ارجمندی که مقالات آنان پذیرفته شده(سخنرانی و پوستر)، جهت ثبت نام نهایی باید در اسرع وقت اقدام به واریز هزینه به مبلغ 4000000ریال(400 هزارتومان) به شماره حساب ۳۰۴۵۵۷۳۷۰ یا شماره کارت مجازی انجمن به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۳۷۸۸۰۸ بانک تجارت شعبه دانشگاه تهران کد "۱۸۶" به نام" انجمن جغرافیا و برنامه­ ریزی روستایی ایران و فیش واریزی را نیز به ایمیل همایش به آدرس pgrpdconfrance@gmail.com ارسال فرمایید.


اطلاعیه شماره 6(نتایج نهایی مقالات)

ـ برای مشاهده فهرست مقالات پذیرفته شده برای ارائه سخنرانی در همایش ملی درس مطالعاتی مشارکت متخصصان جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در آبادانی و پیشرفت نواحی روستایی اینجا را کلیک کنید.
ـ برای مشاهده فهرست مقالات پذیرفته شده جهت درج در مجموعه مقالات در همایش ملی درس مطالعاتی مشارکت متخصصان جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در آبادانی و پیشرفت نواحی روستایی اینجا را کلیک کنید.

محققان ارجمندی که مقاله آنان جهت ارائه سخنرانی و پوستر درج در مجموعه مقالات انتخاب شده است لطفا به نکات زیر توجه فرمایند:
ـ جهت یکسان سازی سخنرانی ها، از دستورالعمل های مندرج در فایل قالب سخنرانی استفاده فرمایید(اطلاعیه شماره 5)

ـ مقالاتی که در دو قالب(سخنرانی و پوستر و درج در مجموعه مقالات) مورد پذیرش قرار گرفته است باید مطابق با اطلاعیه شماره 7 تا پایان روز شنبه مورخ 19 خردادماه 1403اقدام به واریز هزینه ها نموده و فیش واریزی خود را با مشخصات نویسندگان و عنوان مقاله به آدرس pgrpdconfrance@gmail.com ارسال نمایند(غیر قابل تمدید)

ـ لطفا حداکثر تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 18 خردادماه 1403، مقاله خود را در قالب سخنرانی به ایمیل همایش pgrpdconfrance@gmail.com ارسال نمایید(غیر قابل تمدید).


اطلاعیه شماره 5(قالب های ارائه به صورت سخنرانی)

ـ جهت دریافت قالب سخنرانی مقالات همایش درس آموخته های مشارکت متخصصان جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در آبادانی و پیشرفت نواحی روستایی اینجا را کلیک نمایید.

 اطلاعیه شماره 4:

به اطلاع می رساند با توجه به استقبال گسترده علاقه مندان و پژوهشگران محترم و درخواست های مکرر جهت تمدید مهلت ارسال مقالات، دبیرخانه همایش اقدام به تمدید مهلت ارسال مقالات نموده است. لذا پژوهشگران گرامی می توانند تا پایان روز 1403/02/31 نسبت به ارسال مقاله خوداقدام نمایند.


 اطلاعیه شماره 3:

به اطلاع دانشجویان و پژوهشگران علاقه مند می رساند کلیه مقالات پذیرفته شده در همایش ملی درس آموخته های مشارکت متخصصان جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در آبادانی و پیشرفت نواحی روستایی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) انتشار و نمایه سازی خواهند شد.

کد اختصاصی همایش: 24025-03240


اطلاعیه شماره 2: کمیسیون انجمن‌های علمی ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ایران با درک اهمیت و جایگاه روستاها در توسعه ملی اقدام به برگذاری همایش ملی درس آموخته های مشارکت متخصصان جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در آبادانی و پیشرفت نواحی روستایی نمود و در راستای برگزاری و تشکیل هر چه بهتر همایش  موفق به اخذ مجوز لازم از کمیسیون انجمن های علمی ایران بر اساس نامه شماره 3/3/3/312954 مورخ 1402/11/15 گردیده است.(دانلود مجوز)


اطلاعیه شماره 1:
به اطلاع دانشجویان و پژوهشگران علاقه مند می رساند با توجه به تفاهم به عمل آمده مقرر گردید که کلیه مقالات پذیرفته شده در همایش ملی درس آموخته های مشارکت متخصصان جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در آبادانی و پیشرفت نواحی روستایی در پایگاه مرجع دانش سیویلیکا(Civilica) انتشار و نمایه سازی خواهند شد.


 AWT IMAGEدانلود فایل های  مرتبط با همایش 

 دانلود فایل فرمت اصل مقاله


نحوه ارسال اصل مقالات و فایل های مرتبط

به اطلاع پژوهشگران و دانشجویان ارجمند می رساند مقالات خود را به آدرس الکترونیکی همایش pgrpdconfrance@gmail.com ارسال نمایید.


ساختار همایش

ـ رئیس همایش

ـ دبیر علمی همایش

ـ دبیر اجرایی همایش

ـ اعضای کمیته علمی همایش(دانلود)

تاریخ های مهم
  • مهلت ارسال مقالات: 31 اردبیهشت 1403
  • زمان برگزاری همایش: 20خرداد 1403

دریافت پوستر همایش

جهت دریافت و دانلود پوستر همایش ملی درس آموخته های مشارکت متخصصان جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در آبادانی و پیشرفت نواحی روستایی اینجا را دانلود نمایید(دانلود پوستر)