برای دریافت شرایط عضویت در انجمن جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ایران کلیک کنید(دانلود شرایط عضویت)

برای دریافت فرم عضویت در انجمن کلیک کنید(دانلود فرم عضویت)
 

شرایط و نحوه عضویت حقیقی

 

انواع عضویت:

الف ـ عضویت پیوسته:

 کلیه اعضای هیأت علمی، آموزشی و پژوهشی شاغل یا بازنشسته دانشگاه‏ ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در یکی از رشته‌های جغرافیای انسانی، برنامه­ ریزی روستایی، ترویج و توسعه روستایی، توسعه و آبادانی روستای و رشته­ های مرتبط، می‌توانند طبق ضوابط مذکور در این اساسنامه به عضویت پیوسته ”انجمن“ پذیرفته شوند.

 

تبصره 1: کلیه افرادی که دارای درجه دکتری و کارشناسی ارشد در یکی از رشته­ های فوق باشند.

 

ب ـ عضویت وابسته:

افرادی که دارای درجه کارشناسی (لیسانس) در یکی از رشته‌های جغرافیای انسانی، برنامه ­ریزی روستایی، ترویج و توسعه روستایی، توسعه و آبادانی روستای و رشته­ های مرتبط هستند، می‌توانند طبق ضوابط مذکور در این اساسنامه به عضویت وابسته انجمن درآیند.

 

ج ـ عضویت دانشجویی:

دانشجویان سال‏ های سوم و چهارم کارشناسی، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته‏­ های جغرافیای انسانی، برنامه­ ریزی روستایی، ترویج و توسعه روستایی، توسعه و آبادانی روستای و رشته ­های مرتبط می‏توانند به عنوان ”عضو دانشجویی“ به عضویت انجمن جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ایران درآیند.

 

د- عضویت افتخاری:

 شخصیت‌های ایرانی و خارجی که مقام علمی برجسته‌ای در زمینه جغرافیا و برنامه­ ریزی روستایی داشته باشند و یا به پیشبرد اهداف انجمن کمک‏ های مؤثر و ارزنده‌ای کرده ‌باشند، می‌توانند به عضویت افتخاری پذیرفته شوند.

 

تبصره 2: تشخیص صلاحیت عضویت افتخاری به عهده هیأت مدیره است.

تبصره 3: عضو افتخاری انجمن کلیه مزایای عضو پیوسته به جز حق انتخاب شدن در هیأت مدیره را داراست.

 

مدارک لازم برای عضویت در انجمن جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ایران:

1ـ تکمیل فرم عضویت؛

۲ـ تصویر صفحه اول شناسنامه؛

3ـ تصویر کارت ملی (پشت و رو)؛

4ـ تصویر آخرین مدرک تحصیلی؛

5ـ تصویر کارت دانشجویی در صورت اشتغال به تحصیل؛

6ـ قطعه عکس ۴ ´ ۳؛

7ـ پرداخت مبلغ حق عضویت با استفاده از کارت­ های بانکی عضو شتاب یا بارگذاری فیش بانکی واریز شده.

میزان حق عضویت مبلغ 1500000 ریال برای اعضای پیوسته عضو هیأت علمی، 1000000 ریال برای اعضای پیوسته (کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته­ های مرتبط)، 700000 ریال برای اعضای وابسته (کارشناسی در رشته­ های مرتبط)، و مبلغ 500000 ریال برای دانشجویان مقطع کارشناسی به عنوان همکار دانشجو می‏ باشد.


شماره حساب انجمن:

پرداخت حق عضویت سالانه به شماره حساب ۳۰۴۵۵۷۳۷۰ یا شماره کارت مجازی انجمن به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۳۷۸۸۰۸ بانک تجارت شعبه دانشگاه تهران کد "۱۸۶" به نام" انجمن جغرافیا و برنامه­ ریزی روستایی ایران"

 

نکته مهم: علاقمندان به عضویت در انجمن علمی جغرافیا و برنامه­ ریزی روستایی ایران، قبل از تکمیل فرم عضویت، ارسال مدارک و پرداخت حق عضویت، باید بطور دقیق شرایط و نحوه عضویت حقیقی را مطالعه و سپس همه مدارک جهت عضویت از طریق آدرس الکترونیکی  iagrp1392@gmail.Com به دفتر انجمن جغرافیا و برنامه­ ریزی روستایی ایران ارسال نمایند تا ثبت نام و صدور کارت عضویت صورت پذیرد.