" بخش اطلاع رسانی همایش ملی درس آموخته های مشارکت متخصصان جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در آبادانی و پیشرفت نواحی روستایی"

 


 اطلاعیه شماره 4:

به اطلاع می رساند با توجه به استقبال گسترده علاقه مندان و پژوهشگران محترم و درخواست های مکرر جهت تمدید مهلت ارسال مقالات، دبیرخانه همایش اقدام به تمدید مهلت ارسال مقالات نموده است. لذا پژوهشگران گرامی می توانند تا پایان روز 1403/02/31 نسبت به ارسال مقاله خوداقدام نمایند.


 اطلاعیه شماره 3:

به اطلاع دانشجویان و پژوهشگران علاقه مند می رساند کلیه مقالات پذیرفته شده در همایش ملی درس آموخته های مشارکت متخصصان جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در آبادانی و پیشرفت نواحی روستایی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) انتشار و نمایه سازی خواهند شد.

کد اختصاصی همایش: 24025-03240


اطلاعیه شماره 2: کمیسیون انجمن‌های علمی ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ایران با درک اهمیت و جایگاه روستاها در توسعه ملی اقدام به برگذاری همایش ملی درس آموخته های مشارکت متخصصان جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در آبادانی و پیشرفت نواحی روستایی نمود و در راستای برگزاری و تشکیل هر چه بهتر همایش  موفق به اخذ مجوز لازم از کمیسیون انجمن های علمی ایران بر اساس نامه شماره 3/3/3/312954 مورخ 1402/11/15 گردیده است.(دانلود مجوز)


اطلاعیه شماره 1:
به اطلاع دانشجویان و پژوهشگران علاقه مند می رساند با توجه به تفاهم به عمل آمده مقرر گردید که کلیه مقالات پذیرفته شده در همایش ملی درس آموخته های مشارکت متخصصان جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در آبادانی و پیشرفت نواحی روستایی در پایگاه مرجع دانش سیویلیکا(Civilica) انتشار و نمایه سازی خواهند شد.


 AWT IMAGEدانلود فایل های  مرتبط با همایش 

 دانلود فایل فرمت اصل مقاله


نحوه ارسال اصل مقالات و فایل های مرتبط

به اطلاع پژوهشگران و دانشجویان ارجمند می رساند مقالات خود را به آدرس الکترونیکی همایش pgrpdconfrance@gmail.com ارسال نمایید.


ساختار همایش

ـ رئیس همایش

ـ دبیر علمی همایش

ـ دبیر اجرایی همایش

ـ اعضای کمیته علمی همایش(دانلود)

تاریخ های مهم
  • مهلت ارسال مقالات: 31 اردبیهشت 1403
  • زمان برگزاری همایش: 20خرداد 1403

دریافت پوستر همایش

جهت دریافت و دانلود پوستر همایش ملی درس آموخته های مشارکت متخصصان جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در آبادانی و پیشرفت نواحی روستایی اینجا را دانلود نمایید(دانلود پوستر)